en Lördag kväll...

Lördagkväll

Efter en fundering bestämmde jag mig tillslut för att som vanligt gå pensionär hållet och stanna hemma inte nog med det ställde mig och baka bullar, underbar lördags kväll i köket med tända ljus, lugn musik, och bullbak. Kan det blir mer pensionär? sa ja att de va 21 ja var hehe :p Men men ångrar inte en sekund trots de hade vart kul att vara med på min systers överaskningsfest och min mosters grillfest, fick en lugn kväll + fryset på fyllt med goda bullar :)

När killarna va klara med filmen och jag klar med bullarna och röjt upp i köket, fortsatte dem ner till staden och spela biljard, men inte jag inte då va de stor tid för mig att gå att lägga sig herregud är ju helg så man kan ju inte vara uppe för länge, la mig och kolla på film och somna till tv underbart emilie. beter mig som en pensionär och ser ut som en 14 åring haha hur ska jag ta detta. (ni som inte vet var i halmstad i sommras och min bror 15 år umgicks med en tjej som va 14 och dem diskuterade sina åldrar efter ett tag fråga hon hur gammal hans lillasyster var "vilket var mig hon mena" så om han är 15 så trodde hon ja va jämn gammal med henne TACK:)!

söndag morgon klockan ringer 7.15 då skall patrik upp och spela golf, va inte avundsjuk alls. åkte ut till kinnarumma till min moster och var ute i skogen en sväng och plocka kantareller. Ni måste tänka "är hon någon jäkla skogsmulle eller!"
tjatar om min svamp hit och dit, men så är de inte kliar på hela kroppen när jag tänker på det haha känns som man har kryp på hela sig. men lite mysigt är de allt att gå i den mjuka mossan och leta svamp. fick i hop lite kantareller så några såser kan man göra.

Nu är man ny duschad och mjukiskläderna är på så nu sitter jag och väntar på att ensam mamma söker skall börja :) tur de finns något att se fram emot på söndag kvällarna. varför de är så intressant med att följa en annans liv vet jag inte men är väll samma som med bloggar man kollar för man är nyfiken :) och tycker det är intressant att kolla vad andra gör.

Ha en toppen kväll allihopa nu får ja kila snart börjar det :) hörs i morgon.





USA tjejerna !
Frida - hoppas du har det bra i din familj, skirv snart så man vet hur du har det! (L)
Evelina - vi hörs ikväll/imorgon, ha en underbar dag! (L)
Hanna - Lycka till med din nya familj hoppas du trivs bättre me dem. (L)



Godkväll godnatt sverige och god middag usa.

Puss kram Emilie

Kommentarer
Postat av: Evelina

hallå skogsmullen:)

haha vi är två iaf, blir bra sen när vi är 55 år och ser ut som 30 år..perfekt ju!

snart kommer du in på msn hoppas jag! pusselipusspuss min lille emmis

2009-09-21 @ 07:37:47
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Tack så mycket för det du skrev i din blogg! jag hoppas också det blir bättre där! hoppas allt är bra med dig, hade vart kul om du kunde komma ner!

Din mat ser inte lite god ut, du är duktig! nästan så att man inte vill gå in på din blogg för man blir så förbaskat sugen på att åka hem till sverige bara för att laga lite mat:) hehe.... eran lägenhet är super fin! kramar

2009-09-22 @ 22:14:34
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0