En helt vanlig dag

Hej

Idag åkte jag med min moster till stan, hon är så rolig i bland, hon va rikgit nervös när vi körde in i parkeringshuset för dem ändrat till kort maskin. haha åkte flera varv upp och när vi ser massa lediga parkeringar kör hon förbi alla och ställer sig på andra sidan där de fanns en ledig i mellan 2 bilar.

vi fortsatte till knalleland och sedan till lassarettet där hon fick ett skrattanfall när vi kom in haha kanske inte den mest passande avdelningen att få ett skratt anfall och ni förtår om ni vet hur hon skrattar:) sedan satte vi oss ner och väntade så fick hon syn på en skyllt som hänger på dörren framför oss som stod "ledigt, det finns INGEN i rummet. då brast hon i skratt igen och lite högre denna gången haha.
Så sa hon när vi gick oj då nu kommer nog ja inte få komma hit mer :) så söt!

Sedan åkte vi ut till henne och laga mat, spela spel och bara tog de lugnt, va skönt att varva ner lite.
Sen kom mamma och hämta mig älskar henne hon är den bästa mamman.

Nu sitter ja hemma i soffan och kollar lite tv Lyx fällan (hon verkar ju va helt borta) brydde sig inte om någonting. jaja en sak är säker skall aldrig handla på kredit. ska snart krypa ner i sängen och vila upp mig för i morgon för då ska de stor städas här hemma. och kanske kommer de en matbild då har tyvär inte hunnit laga något i dag.

Ett stort tack till..

Mamma o Patrik Älskar er så
Anneli förgyller ens vardag och är min extra mamma (L)
Evelina saknar min gummsi vill hon skall vara hemma nuu.
Frida saknar dig, du klarar detta.
Clara o mathilda ni gör mig glad, tycker om er hoppas vi inte tappar kontakten nu.
Sandra bästa (L)

Det var allt för mig i dag

Ha det toppen syns och hörs.

Puss kram Emmi


Mina skönheter :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

tänker på dig också! lycka till ikväll hoppas du kommer sova gott! hörs i morgon hoppas jag! god natt för mig och god morgon för min gummsi! pusselipuss

2009-09-26 @ 10:37:03
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0