Helg..

Fredag börja med stress stress haha städa som en galning trots ja är förkyld och hängig men har aldrig stoppat mig tidigare, laga mat (va den snabbaste lunch ja någonsin gjort) ska ner potatisklyftor och morötter in i ugnen och lax, och slängde i hop en sås ja knappt vet va de va i sammtidigt som ja torka golven och dusch sminka mig och tog på mig. de ni rekod tid kan man säga, anledningen va att ja fick veta 11.00 att ja skulle till sjukhuset 13.00 så blev rätt tajt. fick många och nya besked, fick ta prover och behöver ja säga att de gick åt .... fick först ett stick i ena armen inte en droppe blod kom prova i andra armen likadant där, hämtade en ny sköterska stack med en tjockare nål vilket gjorde grymt ont, så nu sitter ja här som en knarkare me hål och blåmärken i armarna haha.

Fick en lugn kväll ute i målsryd, kolla film (fantomen på opera) och åt god mat :)

Lördag En mysig heldag med mamma, hon kom och hämta mig i morse sen åkte vi och slängde skräp, köpte blommor åkte till mormor och morfars grav och gjorde höst fint. blir jätte fint, la en ros också till morfar för han har haft namnsdag. så nu har dem det fint igen. Gör mig glad:)

Sedan fortsatte vi till knalleland och gick och kikade lite, tog en fika måste säga att EAT express är precis kass. dyrt och gammal mat. synd att det är så! mina fynd för idag är inte så stora hehe köpte pressent papper och en osthyvel och en tandborste haha bra blandning:P

Sedan var vi och handla godis och hyrde en film wallander - tjuven va helt okej film har funnits bättre, men helt okej. vi spela alias på två hehe läste för varann mamma vann kan va för att ja va mycket bättre på att förklara :)
skulle förklara samuraj kom inte på va det va så börja med är man om man bor långt upp i sverige = sam, sen annat ord för klocka = ur, sen säger man när man slått sig = aj, hade vart mycket lättare om jag kom ihåg va samuraj va haha men gick bra ändå.
När vi spelat klart kom killarna hem med thai mat som vi tryckte i oss blev sjukt mätt. ber om ursäkt lovar ett de kommer en mat bild snart hehe har itne haft tid eller ork att laga bara, och andra bilder med för den delen.

Nu sitter jag och är sjukt nervös för att ta tabletten som man somnar av hehe vet inte varför men stressar upp mig i ordnödan tror ja men hoppas ja överlever natten:)

Killarna gick ner och spela billjard vilket inte är så ovanligt, så nu sitter jag här och väntar vill inte va själv när ja tar tabletten :) men han kommer la om 1 timma kanske så får hämta tandpetarna och spänna upp ögonen med.

lägger ut bilder i morgon :) kram puss allihopa / Emilie  


Kommentarer
Postat av: Evelina

vill veta hur det gick! hoppas tandpetarna höll:)

hoppas du kommer in snart! pusspuss

jaa, vill se bilder!:)

2009-09-27 @ 09:24:20
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0