matlagning och bio

Tisdag kväll

Efter läkarbesöket, åkte jag ut till målsryd och hälsade på vi laga mat creps vet inte hur de stavas, vilket jag aldrig ätit innan så va spännande. lite konstig blandning om man frågar mig men allt går, ni som inte vet vad det är, är det pannkakor med tex köttfärs i hopprullade in i ugnen med ost uppe på. och kollade på idol. 
Satt en lång stund och kollade på deras fem katt ungar dem fått :) så söta, så nu har dem nio katter i huset haha tur att dem inte är ur korgen än.

Onsdags

Idag hade jag lite sov morgon och vaknade 9.00, helt otroligt hehe min morgon startade som alla andra pratstund, frukost , våra bästa år, mat lagning i dag på menyn blev det bara lite enkelt tunnbrödsrullar med tacokyckling. 

Dagen har vart jobbig 

Ikväll har jag vart på bio med killarna, flickan som lekte med elden, va bra spännande, hände lite mer hela tiden i 1:an men denna va bra den med, sluta spännade så nu vill man bara se mer:)

Nu är jag helt slut efter 2 timmar och 20 min bio tro de eller ej men de blir man. blir de på med myskläderna igen och lägga sig och kolla lite tv innan man somnar.

Ha en jätte bra kväll och dag ( in amerikat )

1 Kyckling filee
Taco krydda
Tunnbröd el tortilla
Riven ost
Cream freich

lite grönsaker och tortilla chips

stek kyckling i tänade bitar, häll på halva påsen med krydda och låt de dra in. fyll brödet och forma till en rulle, lägg änden neråt i plåten. riv ost uppe på och ställ in i ugnen tills det får en gyllen brun färg. 225 grader.
Servera med tex tortilla chips cream freich och grönsaker.

Smaklig måltid en snabb och enkel lunch 

Puss kram Emilie 

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

japp nu blev jag hungrig igen!

va kul med bio, vill höra mer sen!

vi ska till palo alto ikväll men jag kommer in så fort jag kan, vill verkligen prata med dig! hoppas du sover gott nu! pusspuss gummsigumms

2009-09-24 @ 01:59:27
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: frida

jag blev också hungrig nu! skicka några på posten ;)

2009-09-24 @ 08:40:29
URL: http://kjerrulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0