Draft: Sept. 22, 2009

Måndag

Nu är veckan här igen! känns som de inte är något mer än måndag och fredag, tiden går fort men ändå inte. hehe svårt att förklara men tror dem flesta förstår.

Idag åkte jag med min moster hem till dem vi lagade mat och spela maxiyatzy hehe behöver jag säga vem som vann? :) känns bra att man har tur med något iaf.
När amanda kom hem körde vi in dem till dansskolan, och undertiden åkte vi och handlade lite mat. sprang igenom affären har aldrig handlat så snabbt hehe

Efter att ha stressat igenom affären körde hon hem mig jag packa in varorna va ja helt slut men inte la ja mig ner och vila nejnej jag börja rensa mina kantareller och koka i ordning dem och la in i frysen, sen kom mamma och vi gjorde taco i barkis mums blev gott. sen blev de simon och thomas dem är för roliga i bland :) och hollywood fruar på de. Dem är ju fruktansvärt blåsta hehe men gillar på ett sätt maria hon är trög men rolig eller va man ska säga hehe. gillar inte mrs anka.!

Tisdag

Idag vaknade jag ganska tidigt 7.30 satte på tvn men brukar itne vara så mycket bra på tvn vid den tiden blev barnkanalen pippi långstrump i tecknad version :) Pensionären har omvandlats till barn hehe verkar gå från dag till dag. efter en pratstund med evelina, tände jag ljus bädda ner mig i soffan med täcke och filt , våra bästa år och bara njöt av att ligga inne när det regnar och blåser utanför. det jag älskar med hösten.

Nu håller jag på med ännu en middag och idag blir det kyckling, ris och currysås haha låter som en resturang på dagens meny blir det.. haha håller på att göra en kokbok så hoppas den blir färdig till jul en bra pressent att ge bort :)

Ska snart börja göra mig i ordning för ännu ett läkarbesök, förstår inte att jag alltid har lika ont i magen när jag skall dit borde vara van vid det här laget.

Ha en underbar dag allihopa hörs senare

Kram puss Emilie

Går dagens taco i barkis.
 
























Dagens lunch kyckling, ris, hemma gjord currysås.




Kommentarer
Postat av: Evelina

åh va gott allt ser ut gummsi!:) duktig du är!

hoppas läkarbesöket gick bra, tänker på dig hela tiden! pusspuss

2009-09-22 @ 19:39:26
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0