Underbara helg och ett steg närmre nunna rollen

Fredagen började med städning, och matlagning in för dagen då min farmor och farfar skulle komma på besök, hade även mina två systrar här som hjälpte till. Blev rödspätta, färskpotatsis och sås och till efterrätt blåbärs paj med vanilj sås. så hoppas på att det var godkännt. fortsatte sedan ut till målsryd och kolla idol (älskar verklingen rabin han är så söt man vill bara krama han som en teddybjörn.) och visa mina kreativa sidor, denna gången som frisör och skall ja va ärlig blev de riktigt bra.

Blev övernattning och tidig upp gång då det bar i väg till ullared, kom dit och aldrig sett så mycket folk där förr, brukar va kö runt i en "rondell" men denna gången va de även upp på parkeringen och hur långt som helst men efter ja ca 2 timmar var vi inne i ruset, och knödde med alla andra ÄLSKAR jul, dem hade så mycket fint inför julen så måste bara åka dit en gång till innan jul dock en dag utan kö. Tro det eller ej men 1 timma stod vi för att komma ut också Super kul. Men de va de VÄRT.

Söndag och ingen sov morgon idag heller gick upp tidigt då ja skulle vara i kyrkan 9.00 älskar verklingen vissa låtar vi sjöng. (ni som inte vet är med i en kör som heter harmoney) Efter det gick jag hem och städa baka äpple och blåbärspaj, laga 2 kilo tacos skar en himmla massa grönsaker till kvällens kalas som börja klockan 18.00

17.35 börjar ja bli klar med maten när jag kommer ut i vardags rummet har patrik som suttit heladagen vid tv:n dratt ut hela garderoben på hela golvet och säger att han skall städa den fall någon vill kika i den, snacka om ja fick panik, menmen klart de är "bättre" att ha fint i garderoben än i vardagsrummet efter som vi ska "sitta där inne och äta" KILLAR! Ibland vill man bara gå i kloster och bli nunna.

I morse fick jag äntligen sova ut, vakna iför sig ganska tidigt ändå men att veta att man inte behöver tvinga sig upp.

Skriver mer i kväll och lägger upp bilder, ha en bra dag och sov gott i usa

pusskram Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0