Städar dagar!

Måndags blev det städning här hemma sedan åkte jag ut till min moster, åt pannkakor och kollade sveriges fulaste hem. Tisdag gick vi upp och börja städa och rensa på deras "loge" som det kallas så har ägnat 2 dagar till det fick i väg två bilar skräp tillslut:) hon är lite velig så va många gånger det blev men denna kanske jag kan ha till något så säger jag släng, haha måste va lite hård så de blir gjort nått. hehe sparade massa lådor och sa dem kan man ha och lägga saker i och när vi kom upp för trappan möttes man av ett helt rum med lådor då brast ja i skratt och sa är detta också låder vi ska lägga saker i:) hon är för rolig. Men huvudsaken var att hon var nöjd.

Nu har jag kommit hem är helt slut efter dessa dagarna, men nu har veckan gått och snart kommer slutet på denna med. nu skall jag krypa ner i soffan med te och popkorn och kolla på bonde söker fru.



Skriver mer i morgon

Försökt måla min evvis, men blev kanske inte lika fin som hon är men har iaf försökt:)




Ha det bra allihop puss kram Emilie

Kommentarer
Postat av: Evelina

du är så himla duktig!

saknar dig så!

hoppas vi kan prata ikväll! pusspuss gummsis

2009-10-08 @ 22:53:41
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0