Lördagsmys (L)

Lördag
Idag har vart en riktig fixae dag känner mig så nöjd, har tvättat både min och mammas tvätt, städat förådet (där jag hitta bort glömda saker), städat i lägenheten, städat ur kylen, vart och handlat, strykt, bytt sängkläder, lagat mat kollat på kör slaget :) Och kors i taket patrik har vart hemma hela dagen med mig:) han har iför sig legat i soffan hela dagen men är chockad att ha han hemma över huvudtaget :) kommer inte ihåg sist de hände :)

mm ni ser han hjälpte mig till och med och laga mat:)



myss



blev klyftpotatis, löffbiff och god sås:)

sås (såå god & så lätt)
1dl cream freich
2 dl grädde
1-2 köttbuljong
lite soya för att få färg, inget måste!



Nu kom coffe så nu är fifa spelandet i gång igen, så vad ska man säga.
Satte mig och skissa lite i stället, är svårt men man lär sig mer för varje gång :)

Saknar evvis väldigt mycket, hoppas vi kan prata snart. (L)






Ska fortsätta min kreativitet nu, ha en fortsatt trevlig kväll, skriv gärna :)

Puss & kram Emilie

Kommentarer
Postat av: Evelina

va bra du skriver! blir alltid glad när jag läser din blogg! haha dom bilderna kommer jag ihåg:)

:( inte fått prata med dig idag heller..i morgon måste vi prata om jag så ska va uppe hela natten! pusspusspuss ha en bra dag gummsigumms!

2009-10-04 @ 10:57:44
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0