kanelbullensdag (L)

Söndag och en långsov morron väntade, vaknade inte föränn klockan 11.00 i dag är ett stort rekord för mig, som vaknar 8 varje dag men tabletterna gör underverk :) så nu är jag en sovande själ hehe
Har vart i målsryds kyrka och sjungt idag va mysigt faktiskt va ett dop sammtidigt dem är så söta dem små liven :)

nu ligger vi i soffan och jäser framför tv:n efter att ätit tacos och en kanelbulle så klart för de är ju kanelbullens dag i dag:) och väntar på att ensam mamma söker skall börja.






ja de va allt som händ i dag, var försvann den dagen? haha jaja i morron är det måndag och en ny start på veckan får se om man kan göra några under.

Ha det bra

Pusskram Emilie






Kommentarer
Postat av: Evelina

mysig söndag ser det ut som!:)

hoppas vi kan prata mer i morgon när vi är lite piggare! saknar dig enormt mkt! pusspuss min gummsi

2009-10-05 @ 10:28:00
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: sis.

väääärldens finaste o bästa syster :)

jag har lärt mig spela en låt på piano som du ska sjunga till ;) hoho!

2009-10-06 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0