Helg

Lördag en dag med mamma åkte och provkörde en bil, sedan till affären och handlade massa godis och slingmedel, åkte hem och kolla på fantomen på opera en väldigt fin film. som underhållning till körslaget klippte och gjorde mamma slingor på mig, blev en stor förändring för mig, men patrik såg inte ens att ja klippt av ca 1,5 dm av mitt hår, men klart sånt ser man ju inte "så" lätt.



Sen blev det varma baugetter och te. fast efter en skål godis och en skål popkorn va man ganska mätt:)



Söndag va ute i kinnarumma en sväng, åkte sedan hem och fixa iordning mig till vi skulle på kalas i sandared hos patriks bror som fyllde år. blev smörgåstårta och annanaspaj vilket var väldigt gott, faktiskt. Skall skriva reseptet någon dag, är värt att prova.

Nu börjar min dag att gå åt ... helt fel håll så, behöver gå att lägga mig!

Hoppas allt känns bättre i morgon, godnatt

Pusskram Emilie

Kommentarer
Postat av: Frida

va fin du blev i håret gumman:) miss you

2009-10-12 @ 08:11:22
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Evelina

fin du är, håret blev jätte bra! åh vad jag saknar dig! vill att du ska vara här!

2009-10-12 @ 09:30:57
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0