Fredags mys

Fredag IGEN som sagt tycker det känns som det bara är måndag och fredag, men men går ju fortare fram till jul hoppas tiden stannar då och går lite saktare så man hinner njuta:)

Ikväll har jag haft en myskväll med Emma, väldigt trevligt blev lite matlagning klyftpotatis, kyckling och cafe de paris sås :) massa godis och idol ;) tycker erika och erik är bra även calle, ramin är så gullig haha han ser ut som en teddybjörn thihi
TACK för en jätte mysig kväll. ser fram emot fler.

Ett kort inlägg om kvällen hörs mer i morgon

Godnatt sverige, tänker på er i Usa!

Pussar och kramar Emilie



Har föresten börjat skissa lite så jag har något att göra på dagarna, har aldrig gjort det innan så ska bli kul och lära sig här är en bild ja gjort tänk på att de är första gången hoppas de blir bättre och bättre :)



Saknar min evvis (L)

Kommentarer
Postat av: Evelina

låter som en jätte mysig!

men jisses vad duktig du är, det har du allt glömt att berätta! jätte fint!

saknar min emmis också! hörs i kväll! hehe eller morgon för dig!:) pusspuss

2009-10-03 @ 04:27:59
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0