Fredagkväll

Fredag kväll och känner mig som en 60+ are sitter och lyssnar på grannarna ovanför som festar och här sitter jag endsam i mjukis kläder och är förbered på att gå och lägga mig, kan de bli värre, men skall jag va ärlig är ja inte alls avundjuk på dem ovanför njuter mest av att jag sitter här i soffan. måste säga att ja skratta nästan åt mig själv hörde ljud i trapp uppgången och flög upp och kika ut i kikhålet, snacka om KUL fredag hehe spana på folk, eller kallas de nyfikenhet hehe. 

Kvällen har vart mysig ute i Fristad och firat min kära lilla bror, eller lilla å lilla han har helt plötsligt blitt typ hmm ett huvud längre än mig vart nu dem decimetrarna kom i från. Men men är väll så att va äldst man blir nästa minst, eller a äsch ni fattar. Blev tacos, godis och clementiner vet inte hur många clementiner ja åt kan de vart 6-7 många va de iaf så brist på c vitaminer, NEJ TACK! haha  

Haha är vi inte söta? ser ut som ett kärlekspar och som sagt 1 huvud längre 
Så kan ju passa på att säga det till alla som inte vet att jag är äldst. trots de kanske inte alltid syns.  



Summera kvällen mysig,händelserik nja måste ja sätta en 4 på av 10, äsch det har vart en bra Fredag.

Nu kära vänner måste ja kila till sängen innan knarket börjar verka :)
Sov gott allihopa och hoppas ni har en underbar dag i usa. Puss På er. (L)

Puss och kram Emilie

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad du är fin gumman. Jag känner igen både soffan, festen ovanför och t.o.m smygkiket i titthålet måste jag erkänna. Du får trösta dig med att du mår mycket bättre än partyfolket nästa morgon. Kram på dig och hoppas du får en mysig lördag!

2009-10-10 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0