Slut spurt av denna veckan (L)

Torsdag började dagen med att stressa som en idiot, vakna upp ur min groggy sömn vingla upp och tog på mig, för vet att patrik skall hämta mig vid 9.00 då jag försöker ta de lugnt, så ringer han och säger jag åker nu min vita skjorta är i garderoben va? vilket den inte va (dem skulle ha kunddag och har speciella kläder för det) ner i förådet där ja städa förra helgen slet upp allt och då menar ja allt, så som ni försår är det inte städat längre, upp och strök den sprang ut till bilen när han kom, och så får man höra stressa inte så haha LÄTT!

Iallafall dagen fortsatte inte lugnt må ni tro, börja städa hemma hos hans pappa och tyckte jag hade god tid på mig då patrik skulle hämta mig vid 12 igen, det slutade med att ja sprang och dammsög och torka golven haha trodde jag skulle dö, Då färstår ni att det såg värre ut än ja trott när ja kom dit. men men hoppas de blev nöjda.

När ja kom hem så va ja så uppe i varv så tänkte får la fortsatta i denna takten så började göra krämbullar och choklad bollar som vi skall ha till min brors kalas i kväll.(Fredag) sedan bytte jag om från min städklädnad till Iallfall lite mer vettiga kläder, och åkte ut till målsryd lekte med kattungarna som är så sjukt söta, åt mat, sedan kom ulla hem med nycklen till kyrkan så då gick jag och my sisters till kyrkan och sjöng, va sjukt kul då det inte var någon där och ekade jätte bra. så ingen i de att spara på något utan bara sjunga ut. vi va lite skary när vi gick dit efter som de va kolsvart ute och vi skulle till en låst kyrka hehe men när man tände ljusen var det lugnt va lite nervösa för att få i gång kyrk klockorna när vi skulle tända, hade ju vart poppis och dem ringde klockan 21.00 på kvällen, nästan krigsvarning. Men vi lyckades, sån tur va har en tendens till att annars trycka på knappar jag inte ska.







Tog mig en flygtur:)



Nu (Fredag) har jag vart nere i stan och köpt ett kort till min bror han önskar sig inget så han får följa med och peka på vad han vill ha. tänkte ta en heldag i göteborg med han så får se om vi hittar något då.



Nu skall jag in i duschen och göra mig i ordning skall hjälpa lisa lite sen skall vi på kalas till fristad.
(sa jag att ja va sjukskriven) haha märks "verkligen"  

Föresten är det våran dag i dag har vart i hop sedan 9 maj 2007 Emilie (L) Patrik



2 låtar ja upptäckt som är bra:
Pink- I dont believe you
Britney spears - Out from under


Puss och kram Emilie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldigt mysigt igår :) Vi måste göra det igen ;) Haha :P

Sen får jag väl säga grattis till dig och Patrik :)

Ha det kul ikväll! :P

2009-10-09 @ 16:51:52
Postat av: Clara

Det var väldigt mysigt igår :) Vi måste göra det igen ;) Haha :P

Sen får jag väl säga grattis till dig och Patrik :)

Ha det kul ikväll! :P

2009-10-09 @ 16:52:12
Postat av: Evelina

mysiga bilder!

ha en jätte bra helg, och stressa INTE!:)

pusspuss min gummsi

2009-10-09 @ 18:51:59
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0