bak och uppsvälldamagar!

Hej Allesammans!

Idag började min dag med att gå upp väldigt tidigt, ett läkarbesök väntades va ett jobbigt samtal med mycket känslor. När jag kom ut möttes jag av SNÖ/regn, DEN 13 oktober jaja jag slutas aldrig förvånas, sverige sverige sverige vart är vi på väg? jaja nog om det, resten av dagen ägnade jag hos emma vi gick promenad, baka kanelbullar och drömrulle, och tvätta, laga mat ris och kyckling rödcurry och kolla tv så vi har hunnit med mycket i dag.:) om jag fick ta bort något hade det vart degen jag stoppa i mig, men annars en jätte mysig dag TACK emma, ser fram emot mer.





Gjorde en inbakad fläta på emma om de nu ser ut som det va inte helt 100 på hur man gjorde,
men en fläta blev det iallafall:)



Älskar min mamma Hon är det bästa i mitt liv,hade inte klarat mig utan henne.
& saknar min sötnos hoppas vi pratar i morgon.

Pusskram Emilie

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja mammor är dom bästa!

ser alltid så mysigt ut och fasiken va sugen jag har varit på bullar dom senaste dagarna, undra varför?:)

hörs ikväll. puss

2009-10-14 @ 20:11:01
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina

vart är du?:( måste prata i morgon! hoppas allt är bra och att du har haft en mysig helg! pusspuss saknar dig massor

2009-10-18 @ 11:13:11
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0