1 oktober vart tog resten av året vägen?

I Tisdags åt jag och anneli (min moster) frukost gjorde i ordning oss och åkte in och fika med min morbror, fika på knallefiket super goda våfflor, så söta var dem där är personer med något handikap som har hand om det så gulliga, så om man vill ha god och billig fika med mysig personal gå dit :)

när vi lämnat av min morbror åkte vi ut för att hämta amanda på vägen ut ser vi en bil i diket, och blev så chokad för det satt en gubbe i bilen, så vi vände och åkte tillbaka, han verkade förvirrad men han var inte skadad, men inte varje dag man ser sånt, så hanna händer lite konstiga saker här i sverige i bland med :)



på kvällen åkte vi i väg till sandhult på ljusparty, va rikigt mysigt fick lukta och kika på massa ljus, som jag älskar. man blev dock lite yr av alla dofter efter ett tag men de va det värt. köpte ett par värme ljus med en jätte god doft:) så nu ska de luktas här hemma:) kommer dock inte ihåg vad den hete något med snö:) bra minne man har. TACK för en mysig kväll säger jag till min underbara moster, får en alltid på bra humör.

Onsdag dagen började lugnt med lite mys framför tv:n, sedan åkte jag med min syster till målsryd där det bev sång och hårfixning, idol och mat. och så klart lite mys med kattungarna, dem har precis öppnat ögonen grymt söta nu.



Och där dog min kamera :( typiskt

Torsdag har haft en väldigt mysig dag med andrea satt och prata och kom på att båda ville åka till ikea så vi drg dit helt enkelt va väldigt mysigt, dem har redan fått upp alla julsakerna där, sjukt mysigt. längtar väldigt efter jul älskar julen är den mysigaste tiden på året. att baka lussekatter, pepparkakor, sätta upp adventsstjärnorna, lyssna på jul musik, bara mysa. Tack addis för en väldigt trevlig dag. hoppas bilen mår bra och inte börja brinna :)

Nu sitter jag med popkorn i soffan och kollar idol, lyxfällan och snart idol i gen :) mysigt.
Självklart är ljusen tända!

Hörs i morgon då lever min kamera förmodligen igen:)

Puss kram alla jag känner och alla ni andra med / Emilie
Vill ha kommentarer :) klicka under.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar verkligen din blogg:) håller med dig julen är riktigt myysig!:) lite tråkigt att missa den... älskar att ta fram julstjärnor och baka och allt det där... alla lukter!:) MMM!!! hoppas allt är bra med dig! p.s kul att underliga saker händer i sverige också:) haha...KRAM!

2009-10-02 @ 21:31:23
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0